Over ons

Administratiekantoor Van Buuren is begin 2007 opgericht door Gerben van Buuren; een bevlogen professional die een goede, accurate dienstverlening heeft opgezet waar u geen nummer bent.

Gerben heeft zijn roots als Controller en Hoofd Administratie liggen op de financiële administraties van grote bedrijven. Naast een gedegen HBO opleiding Controller is hij ook gediplomeerd Belasting Consulent en Loonadministrateur. Naast zijn vakinhoudelijke kennis die door educatie op peil wordt gehouden van de nieuwste ontwikkelingen, is een ander belangrijk aandachtsgebied het onderhouden van de klantrelatie en optimaal gebruik maken van digitalisering.

Het team bestaat uit een aantal medewerkers die elk met hun eigen deskundigheid bijdragen aan een breed scala van dienstverlening die wij u kunnen bieden. Of wij de administratie bij u op locatie behartigen of alles gaat per post & mail, of het gaat om financiële of salarisadministratie, maar even goed verzekeringen, personele zaken en sparren over ontwikkelingen; wij kunnen u daarbij een snelle en gerichte dienstverlening bieden.

Bel mij terug

Heeft u een vraag aan Administratiekantoor Van Buuren? Vul uw gegevens in, dan bellen we u terug.

Deze gegevens worden niet gepubliceerd.